Hårfix och middag

3 månader har gått sen min hårkatastrof (som jag aldrig berättade om) har gått... Fy, jag såg inte klok ut! Idag fick jag äntligen det vidgjort, det blev inte riktigt som jag tänkte, men det blev bättre :) Med mitt jäkla lokalsinne och blonda hår hamnade jag på en frisörsalong som inte existerade, men 40 minuter senare var jag rätt :)
2 timmar spenderades, sedan snabbt som fasen hem, duscha och fixa till mig för att sen ge sig iväg igen. Min kära chef har tjatat länge om att han vill bjuda på asiatisk buffé, så då får man väl hänga på :) Han ville prata om framtida planer, hans restaurang och mig, mycket som händer nu! Körde därifrån vid 10.30, och åter med mitt lokalsinne körde jag fel. Trots gps. Hur lyckas man med det? Nåväl, klockan har nu blivit 11.45 och det är läggdags, imorgon blir det 4 timmars jobb och städning av smutsigt rum :)

Godnatt och puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mammo

Tror du har fått det lokalsinnet efter din mamma :) puss mitt ❤

2013-03-18 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0