A brand new week!

Förra veckan var SKIT rent ut sagt, usch och fy vilken hemsk och tradig och alldeles för jävlig vecka!
Igår var okej, eller ja, den var faktiskt bra. Vi åkte på Open Heart meditation, sjukt intressant och roligt, lätt att jag ska göra det igen! Vi log i typ en timme, jag hade ont i hela ansiktet efteråt, men det var grymt!
 
Idag...måndag, tillbaks till hårfrisören för att stoppa i mer slingor, och även göra klippningen som jag aldrig hann med förra måndagen. Det blev bättre denna gången, men jag tror jag har en dålig aura när det gäller mitt hår haha, vissa slingor blev lila för att det blev tvättat med silverschampo haha... Men efter min lilla meditation igår så är det bättre att le åt det hela :)
 
Jobbade idag, min söta lilla chef är så go! Förra veckan fick jag en voucher för massage och ansiktsbehandling - hur gött är inte det? Gav honom en flaska vin och choklad förra veckan som tack för allt han gör för mig och han blev nästan upprörd - spendera INTE dina pengar på mig! :) Idag frågade han vad jag ville ha till lunch, han skulle iväg och handla, och kom tillbaks med 3 paket sushi, så gulligt. Jag hatar sushi. Men iaf, om man skalar bort sjögräset så var det sjukt gott! Han är alltid så omtänksam, bjuder alltid ut en på grejer. Han ville bjuda på BBQ på fredag, men jag ska till Mandurah :) En stad typ en timme från Perth, tydligen är det värsta stora huspartyt där, huset är som ett mansion med 6 sovrum och 3 spa, varav det ena spaet är på balkongen med utsikt över vattnet... Denna tös är LEDIG på en fredag, så här ska drickas!!! Har inte festat på år och dar så det är dags att ta igen det :D
 
Imorgon blir det troligtvis middag eller något liknande med Andy, han frågade mystiskt vad jag gjorde imorgon och sedan nämnde han något om en extremt duktig 'pastry' kock som han kände... Fördelen med att jobba 4 timmar per dag är att man har så mycket tid :) Börjar ju inte förrän 10 dagen efter så det är lugnt.
 
Nu är klockan 23.51 och det är läggdags för länge sen, puss på er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0