Waiting...

Åååh trötta mig. Nu är jag trött på farmlivet - jag vill tillbaks till Perth! Trött på att vara städerska och 'extramamma' åt både barn och vuxna... Hade kunnat lämna farmen men det handlar såklart om pengar. Några veckor till sen drar jag, can't wait! Bakning är min terapi för tillfället, jisses vad här skyfflas ur nya experiment från ugnen :) Helgen spenderades i mitt älskade Perth, med Bobyjobb och slappedagar i värmen... Nu är det måndag igen, klockan är 10.30 och jag har redan bagels och ost och skinkpaj på gång, hoppas på att veckan går fort fort!

Kort inlägg men jag är bara så jäkla PMS-ig för tillfället - jag vill till storstaaaaaan, NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0