Last day at the farm...

Jaha. Då var det sista kvällen i Williams. Blandade känslor, för några veckor sedan ville jag bara dra - nu när det väl gäller så är det JOBBIGT! Jag har varit en i familjen sedan den 17 september förra året - nästan exakt 5 månader och imorgon bär det av till storstan på heltid. Jag kommer böla, förstöra sminket inför jobb och snyfta i bilen på väg tillbaks. Suck, det kommer bli hårt! Det har varit underbara och ibland jobbiga månader, fina minnen och underbara platser. Men som sagt, det är dags nu. Tillbaks till jobb, ska hitta ett nytt jobb som fyller ut mina helger på restaurangen, festa, träffa folk och vara lite ungdom igen :)

Ikväll blir det 2 flaskor vin och en kväll på puben, vi kör all in tänkte jag :) Bakfylla, packning och 2 timmars bilfärd tar vi imorgon helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0