Jobb, jobb och jobb

Så har en helg passerat i Perth, en helt vanlig helg full av jobb. Fredagen var som vanligt, jobb jobb, lördag jobb och söndag jobb. Att vara kvar i Perth på måndagen var bara konstigt, det har liksom inte hänt på 5 månader. Tänkte bara slappa en vecka innan jag började söka jobb igen, men så fick jag ett sms av min gamla chef att han ville att jag skulle komma ner till lunch baren som jag jobbade på innan jag började på farmen. Tisdag morgon skulle jag åka dit, men fick ett nytt sms samma dag där han frågade om jag ville jobba 10-2 hela veckan. Jamenokejdå.
 
Så igår åkte jag dit, jobbade, åkte hem och körde sedan ner till Boby. Idag samma sak, jobb på lunch baren, sen Boby. Hela veckan ut blir det jobb, vilket gör att jag kommer upp i heltid denna veckan... Hur gött är inte det? Hade ju inte direkt räknat med det men jag klagar inte :)
 
Vad som händer resterande veckor får vi se... Tålamod!
 
Idag är det för varmt, 38 grader och jag gnäller. På fredag ska det bli 25 och då kommer jag gnälla för att det är för kallt... Sånt är livet!
 
1 timme kvar till jobb, trötta mig, denna värmen tar kål på en!
 
Puss på er där hemma

Kommentarer
Postat av: Mammo

O här hemma är det för mestadels snö o minusgrader o jäkligt kallt :) skönt att höra att det går framåt med jobb. Men vem tvivlar på att inte du löser det?? Snart dags för viber :) Puss mitt hjärta ❤

2013-02-25 @ 08:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0