Keeping busy

God morgon!
 
Då har det gått två veckor sen sist, och jag sitter här och försöker komma på vad som hänt men som vanligt står det still... Hade massor av saker i huvudet innan men nu är de borta :)
 
Har jobbat som vanligt, igårkväll var det dags för en jäkla massa prep inför dagens buffé och bokningar. För ett år sen hade vi samma sak på restaurangen, Black&White dance och det var fullproppat med folk. Ikväll är det samma sak som gäller, plus även en buffé för 50 personer... Jobbade till 11.30 igårkväll, och idag blir det cirka nio timmar till, jag kommer va SÅ trött imorgon... Och imorgon ska jag på Hospitality mässa med Andy, en mässa med mat och massa restaurangsaker, jag ser verkligen fram emot det och ingen trötthet ska få stoppa mig :)
 
Fick ett presentkort av Andy på ansiktsbehandling och massage, och i tisdags använde jag den. Först startade det med 30 minuters rygg och nackmassage, så jäkla gött! Sedan ansiktsbehandling med alla dess möjliga krämer och skit, när jag var nerkletad med något lavendergrejs tejpade hon fast bomullspads för ögonen på mig så jag inte kunde se något, det kändes en aning märkligt.. Men efteråt var jag len som en baby :) Och på tal om baby, och herregud... Jag har bara VÄNTAT på den dagen då jag ska kalla min chef Boby för Baby, det är så likt liksom. Över ett år har gått och inget har hänt, men igår när jag skulle ge honom en kopp kaffe så kom det... 'How many sugars would you like, Baby?' ÅH GUD. Jag vet inte om han hörde det, men han svarade att han ville ha två. Jag dog lite, och övertröttheten slog mig i huvet samtidigt och bidrog till ett massivt skrattanfall... :)
 
 
Tror att vi alla var sjukt övertrötta igår, efter att ha suttit fast i trafiken i 1 timme och 20 minuter anlände vi till jobb, och vi hade en jävla massa att göra... Sent på kvällen var vi alla tysta och uppe i vårt eget, och från ingenstans drar Boby till med ett dancemove, sjunger högt rakt ut på sin söta indiska dialekt: 'WOOPA GANGNAM STYLE!!!' Jag tror vi alla dog lite av skratt, bara sådär från ingenstans. Han är så go min kära chef :)
 
Om 4 timmar (åh herregud) bär det av till jobb, innan dess måste jag städa mitt rum, jag förstår inte hur det alltid blir så förbannat stökigt!
 
 
 
 
Åkte till Rockingham i tisdags eftermiddag - sommaren är på väg bort, så det gäller att passa på :)
 
 
 
Andy lär mig att äta sushi... Jag har gjort enorma framsteg...
 
 
 
Fina vackra solnedgång
 
 
Puss på folket där hemma <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0