Update

Jag är SÅ DÅLIG på att blogga. Sista tiden har varit hektisk, massor har hänt. Jag har börjat mitt farmliv, och första veckan och veckan innan dess var väldigt ångestfylld. Jag ville inte lämna helt enkelt, jag grät och försökte hoppas på mirakel, men det visar sig att jag ÄLSKAR det. Jag tar hand om en flicka som är snart 3 år, pappan heter Jamie och jag trodde han var runt 40. Första dagen åkte vi till puben och drack öl och under samtalet visar det sig att han är 27. TJUGOSJU. Men jisses så märkligt det blev att se honom som min "chef". Men kul samtidigt, vi hittar på massor med saker, häromveckan hängde vi ute till 2 på natten, drack öl, sköt och satte fyr på träd som kallas 'blackboys'. Det var helt sjukt roligt! Jag älskar det, vilken frihet det är här ute i det gröna. Varje fredag åker jag tillbaks till Perth för att jobba på Bobyjobbet, jag har aldrig varit så trött som jag är nuförtiden men samtidigt är det...magiskt!

Allt hemma i Sverige är uppsagt och utflyttat nu, tack älskade mamma och pappa för allt ni gjort, jag hade inte fixat detta utan er! Finaste ni <3

Nu är klockan snart 10 och jag är dödstrött efter en lång dag full av cirkus, poolbad och lek med lilltösen...som för övrigt har börjat kalla mig mamma...

Nåja, snabb uppdatering, men nu vet ni att jag lever och allt är super! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0