Paradise

My god vad jag är dålig på att blogga, har jag sagt det förr eller? 2 veckor sen förra inlägget, förlåt nära och kära. Allt är fortfarande kanon, om inte bättre än förr! 6 veckor har redan gått och jag börjar känna ångest över att lämna farmen i december, jag vill INTE! Kaylan har blivit som min egen lilla tös, all vaken tid spenderar jag med henne, och när jag åker tillbaks till Perth på helgerna saknar jag henne så jag håller på att bli tokig, helt sjukt är det. Hennes mamma har typ noll kontakt med henne, tror det hade varit annorlunda om hon varit här, då hade jag nog inte 'känt' lika mycket. Men det är svårt att hålla känslorna borta när hon kommer och tar en i handen och säger 'My mommy!' Åh herrejissenes hur ska detta sluta? Häromdagen när vi var i affären kom hon springandes mot mig och skrek högt och tydligt 'I'm so happy, I missed you!' Jag smälte...

Nåväl, sommaren är på g, runt 30 grader hela veckan, och en fin solbränna är på ingång!

Just ja, får ju inte glömma att nämna helgen... I fredags sköt jag mina två första...ankor... Haha, det var så sjukt hemskt, jag tvekade så länge, siktade, väntande, siktade, sa förlåt, väntade lite till... Då tog Jamie geväret, 'This is how you do it' och PANG sa det, hejdå fågel. Jag siktade igen och sköt, plopp och sen fågel upp och ner i dammen, herregud. 'Maasa, put a band aid on and make him better!' sa Kaylan och det hjälpte ju inte direkt mitt redan dåliga samvete... Men men, a farmer has to do what a farmer has to do ;)

Nåväl - vi hörs och syns snart igen, puss till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0