Could you wear a black dress?

Bobyjobb igår, förmodligen min sista fredag och det känns skööööönt. Att jobba 7 dagar i veckan, ibland från morgon till kväll är ganska tufft. Nu får jag en kväll på helgen ledig, så det lär ju bli en del fester framöver... Igår var det lugnt till en början, jag skalade potatis i en timme och det kan vara något utav det tråkigaste jag gjort. Svetten rann av mig, igår var nog den varmaste dagen någonsin! Senare kom det gäster, och jag såg även sötnosen med (utan) majonnäsen. Han är tydligen danslärare där och tyckte att jag skulle komma och dansa någon kväll. Tror inte det nä, fröken majonnäs har ju uppenbarligen inte koll på var hon sätter fötterna... Efter ett stund kommer Boby fram och frågar om jag kan ha en svart klänning på mig imorgon (idag), han ville att allt skulle se propert ut för det var tydligen en massa fancy folk som skulle komma. Visst Boby, allt för dig. Jag har massor med svarta klänningar - HEMMA! Nåja, nu har jag en ursäkt till att åka och shoppa nya kläder iaf ;)

Nedan - nattdopp i poolen, fredag 23.30 - UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0