Bra start på veckan!

Igår försov jag mig. Skulle gå upp 05.30 och vaknade 07.40. Skulle vara på jobb 8.15 och det tar ca 45 minuter till jobb. Och igår var röd dag så bussarna gick typ en gång varannan timme. PANIK! Hör och häpna - jag kom i tid! Pam körde mig (tacktacktack) och i bilen sminkade jag mig och fixade håret på en kvart. Jag hatar känslan när man vaknar och inser att det är ljusare ute än vad det borde vara, den känslan när man vet att något inte stämmer. Pratade med Pam om hur dagen alltid går åt h-vete när man startat den med att försova sig, men innan hon släppte av mig sa hon "Don't let this jinx you!" och jag tänkte ta hennes ord på allvar. Min dag blev kanon :) Jobbade till 17.00 och åkte hem och la mig på sängen lite. Efter ett tag rusar Hugh in och vill köra en runda, whynot, och vi åkte. Efter det spenderade vi ett par timmar på hans rum med att spela Draw mot varandra och vi skrattade så tårarna rann, det var så sjukt roligt! Somnade vid 23-tiden och hade sovmorgon idag men... Av oro att försova mig en gång till så vaknade jag vid 6. Gött! :) Ska hoppa upp ur sängen nu och fixa mig, jobbar 11.30-19.30 och efter det blir det bio med Cam. Ska se Contraband, verkar va en sjukt bra film... Duschen nästa, puss på er där hemma!

Nedan: Älskar Hughs ritningar haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0