Biobesök

Kom till jobb igår vid 11.30 och när jag stod i omklädningsrummet knackade det på dörren. Det var min kära söta kollega som ville tala om att han köpt en hjälm till mig. Hur sjukt sött är inte det? Jag trodde först inte han menade allvar och visste inte vad jag skulle säga. Hade en bra dag (såklart) och när det bara var en halvtimme kvar säger han till mig "Hörrudu, vad är det du skriver om mig i din blogg?" Jag ville bara dö, inte fan trodde jag att jag hade australienska läsare också, och hans namn har ju nämnts ett par gånger ol man säger som så och där stod jag med röda kinder och tappade talförmågan. När klockan slog 19.30 var det slutjobbat och vi gick ut till parkeringen. På hans motorcykel satt det en splitterny vit hjälm med rosa och svart mönster, sjukt snygg och den satt perfekt på mitt huvud. Jag smälte rätt bra - människor från Australien är SÅ omtänksamma! Vi körde hem och duschade, åt mat i bilen på väg till bion och kom fram i precis rättan tid. Hade bokat biljetter till Contraband och det var en sjukt bra film! Vi fick hela mittenraden för oss själva, helt perfekt var det. Vi hade köpt en 1,2 liters cola och en helt enormt stor tunna med popcorn. Efter ett tag nyser jag, och på något sätt åkte hela tunnan med popcorn ut på golvet...vi skratta som fan, hur lyckas man med något sådant? Kom i säng vid 01.30 och klockan ringde 5 timmar senare... Men som vanligt var det värt det :) Fick idag reda på att jag "bara" har Bobyjobb onsdag, lördag och söndag, har fått fredagen ledig och det ska bli sååååå skönt! Ska ut nästa helg med en tjej från jobb och denna fredagen verkar det bli festligheter söderut... ;)

Jag njuter och har det bra helt enkelt <3

Limited edition - helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0