Underbara dagar!

Åh vilken mysig vecka ;) Söndagen bjöd på cider på Windsor, take away pizza i bilen med utsikt över vattnet, och sedan spontant biobesök - I love it! Måndagen var det jobbdags och sedan åt jag och Eddie i China Town, ett sjukt coolt ställe på en bakgata mitt i stan, kändes som om man var tillbaks i Thailand igen! Tisdagen och onsdag bjöd på jobbjobbjobb, och igår var det dags för lasagne hos en kär vän haha :) En mysig kväll, åt gott och kollade Project X, kan va en av världens coolaste filmer. Talade om för Boby att jag var ledig idag, fredag, från cafeet. "Oh, then you can come at 2.30 and make your Swedish meatballs so I can put them on the menu on Saturday!" säger Boby med sin indiskengelska. JAVISST kan jag det Bobsan. En dags ledigt med noll och inget planerat hade behövts, men samtidigt, det är rätt coolt ändå. 3 kg köttbullar som jag gjort helt själv, en märklig känsla! Nåja, på måndag åker vi till Margaret River, ett ställe 5 timmars bilfärd down south med vinfarmer, olivfarmer, chokladfabrik, ostfabrik, spritdestilleri och gud vet vad. Vi skulle planera igår men det finns för mycket att göra så vi kommer åka dit, ta en karta från infocentret och sen bara go with the flow ;) Väldigt trevligt sällskap också, så jag längtar som ett barn :) Där nere finns massor med kängurus, så om vi har tur får jag se dom, bättre i naturen än på zoo! Ser verkligen fram emot vinprovningen, har aldrig varit på något liknande, och med fritt vin hela dagen kan det sluta hur som :) Nåväl, dags för Bobyjobb och kanske, om jag orkar, utgång ikväll ;) Puss på er!

Bild nedan från Margaret River - hur nice ser inte det ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0