The time of my life!

Jag har THE time of my life för tillfället, det går inte att beskriva med ord! Alla människor jag träffat, alla livshistorier man utbytat, alla skratt och nya vänner, det är helt otroligt! Jag har inga ord, att komma till Kambodja ensam och resa runt är det häftigaste jag någonsin gjort! Vietnam står på tur och flyget tillbaka till Perth avgår 2 augusti. Min lilla Balitripp ändrades rejält måste jag säga, helt...magiskt! Det finns inte mycket tid att blogga kan jag tillägga - det händer 1000 saker varje minut här! Imorgon åker vi till Koh Kohn, en av Sydostasiens vackraste öar med vattenfall, djunglar, berg och allt annat som kommer va såååå fantastiskt... Jag är i himmelriket för tillfället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0