Wet towel is the shit

Jag borde sova för längesen men nu gör jag inte det. Det finns olika anledningar till det, värmen är en stor sådan. Det är sjukt varmt i sovrummet och det är så varmt ute så man inte ens öppnar fönsterna för då åker värmen in och gör det varma ännu varmare. Här är VÄLDIGT varmt helt enkelt. Efter att ha legat och vridit och vänt på mig i en timme så kom jag på vad Pam sa igår. "Soak a towel and use it as a blanket..." Nu ligger jag i sängen med en blöt handduk som täcke. Och jag är sval. Svalare än en svensk jävla sommarkväll. Och det är sköööönt! Samma känsla som att vara ute i snön och frysa tårna av sig, och sen komma in och få på sig uppvärmda ulltofflor, samma sak är detta. Fast tvärtom. Pam sa även att hon ibland, mitt i natten, hoppar i poolen med alla kläder på, och sen går och lägger sig igen. Med kläderna på. Jag vet inte om jag riktigt är där än...

Jag har funderat på den jäkla "intervjun" jag hade igår också, och jag har kommit fram till varför det gick så fort och varför han inte frågade så mycket:

1) Han vill verkligen verkligen ha mig. Som fan.

2) Han vill verkligen inte ha mig alls.

Klockan är 02.16 och nu ska jag försöka sova under min blöta handduk, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0