Var tar tiden vägen?

Godmorgon världen. Klockan är nu 17.15 och jag har spenderat mesta tiden vid datorn och sökt jobb. Jag och Macen borjar bli ganska bra vänner nu. Fick googla mig fram hur man använder högerklicken och hur man gör ctrl c och ctrl v. Google is my friend :)

Fick ett kärt samtal från hemifrån igår också. Dessa underbara samtal får mig så glad, vissa människor har så lätt för att få mig att skratta... Det känns inte som om man är lika långt borta heller, tack tack tack för Skype!

Hade världens sjukaste dröm inatt också, drömde att det var maj månad och jag stegade in i min lägenhet. Den såg helt okej ut, tills jag kom in i köket...där var kaos! (Adam...?) :) Jag fick sån ångest också, för jag hade inte hunnit med att göra allt det jag ville här i Australien, och så funderade jag på att åka tillbaks...men orka med den flygresan igen, usch nej. I fredags hade det gått exakt två månader sen vi åkte, det är galet vad tiden går fort. Jag fyller 25 om mindre än 4 månader, det är också lika galet. Och här sitter jag på andra sidan jordklotet och är om möjligt mer förvirrad än vanligt :)

"http://www.youtube.com/watch?v=b3HeLs8Yosw"

Den är sååå bra!!! Hörde den precis innan jag åkte hemifrån, men hann aldrig lägga över den på min iPhone.. Kärlek!

Cause you know how to give me that
You know how to pull me back
When I go runnin, runnin
Tryin' to get away from loving ya
You know how to love me hard
I wont lie, I'm falling hard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0