Sydney City

Så hat vi anlänt till city. Har inte hunnit se så mycket av staden än, allt körde ihop sig imorse och vi var ganska trötta. Brandlarmet gick på vårt hostel i Manly, precis när vi skulle checka ut. Trodde bara det var fallsklarm tills vattnet forsade ner för trappan. Galet! Brandmännen kom och sedan väntade vi på vår skjuts in till Woolloomooloo. Som hade glömt oss. Efter ett tag kom han och körde oss in till vårt hostel. Vi uppgraderade vårt rum till singelrum, alltså en stor säng med plats för 2. Fan vad skönt att ha eget igen och slippa trängas med massa folk. Lite lyx innan arbetslivet drar igång :) Dags för lite mat nu, ciao! :)


Kommentarer
Postat av: krystyna

det verkar att ni har inte alls tråkig där.Så jag forstör ni fick eget rum med dubbelsäng och ni är i mitten av Sydney eller har jag fel?Jag skulle gärna vara hos er,krama och säga att allt blir bra.Nu jag ska lägga mig men alla mina tankar är hos er.Ha det så bra.100 pussar

2012-01-05 @ 01:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0