Jobbsok och poolhang

Klockan ar nu 10.45 och det ar 34 grader ute. I skuggan. Det ar sa varmt sa det ar sjukt. Men det ar skont. Nar man ar i poolen och ligger och njuter sa kanns det bara sa javla overkligt. Hur hamnade jag har liksom? Vi har san jakla tur som hittat detta huset, det ar saaaa skont att slippa det svettiga och ackliga hostellivet. Usch och fy, kommer nog aldrig kunna ga tillbaka till det nar man varit med om detta. Sitter just nu och bloggar via Pams (kvinnan i huset) Mac, jisses vilken harlig dator. Jag maste ha en Mac nar jag kommer hem, sa ar det bara. Idag ar det lordag och jag vaknade sex imorse, sa det var lite av en sovmorgon, jag har namligen fatt en rutin att vakna 05.30. Jatteskumt, det ar kanske odet som kanner pa sig att jag ska fa ett jobb, och sa vill det stalla in min kropp till arbetstid igen...? Naja, man kan ju alltid hoppas :) Nu har jag suttit i tre timmar och sokt jobb, och jag kanner att det ar hog tid att lagga sig i poolen och bara...vara... Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0