Att ha sex i en våningssäng på ett hostel

Jotack, vi har inte sovit bra inatt. Och det är inte för att vi gjort ovanstående. Vi har haft lyxen att vara själv i ett 6-mannarum, men igårmorse var vi tvungen att flytta. 10 på morgonen gick vi in med all vår packning till ett trångt kvavt rum med 4 sovande människor. Igårkväll var alla i vårt rum ute och festade, så jag och Tomas var själva i rummet och gick och la oss vid 12-tiden. Vid 2-3 på natten vaknade jag av att 4 fyllon störtade in i rummet, och jag själv blev full av alla ångor som flödade. Vi hade låtit dörren stå på glänt eftersom man annars kvävs när 6 personer ska dela rum, men idioten under Tomas gjorde lite som han ville, och stängde den igen. Nån kvart senare hör jag hur idioten under Tomas (igen) ligger och smaskar på en jäkla halstablett. Va fan liksom, klockan är 3 på natten och du måste äta godis nu? Jag lyssnar på ljudet och försöker somna. Det går inte. Det smackar värre än fan, och efter en stund hör jag Tomas få ett smärre utbrott. "Dom ligger för fan och kn***ar!!!" väser han ilsket till mig. "VA, gör dom? utbrister jag, jag trodde han åt godis och smaskade?" Jisses vad fel det var. "Seriously, if you have to fuck then get the hell out of here! Show some fucking respect!!!" hörde jag Tomas säga när han lutade sig ner och blängde på dom. "Sorry, we will not do it anymore" pep en röst nedanför, och sedan smet hon ut genom dörren, gick längst bort i korridoren och in på toaletten. 1 minut senare piper det i killens telefon, och han kilar samma väg som henne och toadörren stängs igen... Efter en tid kommer han tillbaks igen, läskigt nöjd och har mage att stänga igen dörren som Tomas än en gång öppnat för att folket inte ska kvävas, och sedan går han fram till min säng och drar ner persiennerna. Den killen gjorde precis vad han ville tydligen. Tomas var arg som ett bi och jag var mest yrvaken och smått äcklad över att jag trodde ljudet hade varit godis. Mums. Det gick knappt att somna om efter det, folk halvsnarkade och prasslade med täcket, och en tjej låg och hade klianfall varannan minut. Jag vill inte veta vad hon hade för djur i sängen... Det läskigaste var ändå imorse, Tomas gick in i duschen och jag borstade tänderna vid vasken bredvid när han tittar ner på en kladdig vit fläck och säger: Fy fan, jag vill inte veta vad det där är... Älska livet på hostel...!

Idag har vi slappat på Bondi beach, och nu har det blivit hög tid för matlagning och packning av våra väskor, imorgon drar vi finally till Perth :)


Kommentarer
Postat av: mammo

men öhhhhhh.. stackars.. hade hellre föredragit bedbugs!!!

2012-01-13 @ 11:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0