Att festa på Campus

Fy fan vad trött jag är. Men anyway, vi börjar med tisdagen. Jag var på baristautbildning, sjukt kul! Att göra kaffe är ju en hel vetenskap... Efter utbildningen fråga Jay om jag ville med och snorkla igen, en 40-gradig varm dag igen så jag tackade gladeligen ja. Han tog mig till ett nytt ställe som han lovat, så sjukt häftigt!!! Han fångade två stora bläckfiskar, och jag var mäkta imponerad. Dom slingrade sig runt hans armar och sög sig fast men han klarade det galant. Jag hade nog fått panik, men han är som sjöjungfrun fast i manlig version :) Hade roligt som fan, oh efter två timmars snorkling kollade jag upp ovanför ytan och såg solnedgången, helt fantastiskt! Efter det var vi bara ute och körde, och jag skrattar som en dåre åt hans jäkla skämt, det är en sjukt störd kille. Kom hem på tok för sent, och försökte få ett par timmars sömn innan det var dags för nästa äventyr... Hade frågat Boby om jag fick gå en halvtimme tidigare på onsdagen men då ringde han mig och sa "Äh, ta hela kvällen ledigt, det behöver du" Sjukt snällt, och tur var väl det. Slutade jobb vid 16.30 och sen åkte vi till Cams hus och gjorde oss klara. Hade packning med mig så vi skulle slippa köra omvägen till Melville för att hämta det. På väg hem pratar vi och jag förstår att det är en rejäl jäkla fest som skulle vara på Tav som det kallas. "So did you bring your passport this time?" (Jag glömde det sist vi var ute, och då kommer man inte in på uteställena) Faaaan, nej, jag trodde inte det var värsta festen så passet låg hemma. Fick skjuts hem, sjukt snällt, och sen åkte vi direkt till Campus där festen var. JÄVLAR. Varje onsdag har dom detta, och det var helt sjukt. Dom hade en stor enorm scen med stort dansgolv, lampor, världens största högtalare och allt möjligt coolt. Det påminde om stora scenen på Malmöfestivalen typ. Där stod iaf en DJ och rockade loss, och han spelade riktigt bra musik. Vi drack två kannor med cider, tillräckligt eftersom vi båda bara ätit lunch under dagen... Puuh. Nåja, lite halvlulliga var allt vi uppnådde, vi skulle trots allt jobba dagen efter.

SÅ. Idag. Jag mådde sådär bra :) Var sjukt trött, jobbade från 10.30-15.00 men det kändes som en evighet! Det bästa är att man får äta vad man vill från caféet, gött när man är bakis kan jag säga... Smoothies och latte har varit mitt sätt att hålla mig vaken :)

Nu ska jag röja på rummet och sen blir det sängdags, jisses vad igårkväll tog hårt på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0