Alla hjärtans dumma dag

Var hårmodell igår, sjukt kul! En kille hade annonserat på gumtree och jag tänkte whynot. Han behövde någon att göra en brudhåruppsättning på, så kärt när det var alla hjärtans dag och allt. Klart man ställer upp! :) Skulle på bio igår också och biljetterna var bokade och betalda, och efter en lång och tröttsam dag skulle det bli skönt som fasen att sätta sig i en biofåtölj. Åkte till Garden City i Booragoon men vår bokning fanns inte, konstigt tyckte vi. Pratar med kassapersonalen och dom konstaterar efter att jag sagt ååååhnej, så är det inte (såklart) att vi bokat i Fremantle, men nu befann oss i Booragoon. GÖTT! Det var bara att åka hem igen och gilla läget. Jag hatade läget. Men ändå.

Fick ett mail idag från managern på Curtin University där hon skrev "It was great to meet with you in our interview and I am confident that you will be a great addition to the Guild Family!" Så sött! Ska bli spännande som bara den, första passet är imorgon 09.45, och jag hoppas jag klarar mig utan större skandaler :) Nu: Bobyjobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0