Forlat kara bloggfoljare

 
Ja, jag ar seg. Jag vet. Jag har varit urusel de senaste manaderna, men skrivlusten har liksom inte funnits... Och det har varit full rulle, flickebarnet tar upp all tid, och sen ska hemmet skotas, maten ska lagas och tvatten ska tvattas... Hemmafruar - ni vet hur det ar :)
 
Idag ar det 35 grader varmt, jag bakar lussebullar och har glomt att mjolken ska va fingervarm. Kul. Naja, degen ar gul och fin iaf, det ser lite juligt ut. Nagot jag stor mig pa ar alla julgranar med glitter och alla fula juldekorationer - det gar liksom inte ihop nar det ar varmt satan. Klockan ar over 5, jag sitter i bh och svettas, datum - 4 december. Jo just det. Jag blir tokig av tanken pa sno hemma, jisses vad vackert det ar!
 
20 november var det ett ar sen jag lamnade och tiden bara flyger!
 
Pappa: Jag har forsokt att skicka sms flera ganger till dig, men det funkar inte! Du far skaffa dig en sandara smartphone sa vi kan skicka pa whatsapp eller Skypa :) Fraga mamma sa lar hon dig! :)
 
Naval, off till koket igen, ska se om jag kan fa ratt pa dom dara bullarna...
 
Forresten - jag har traffat 4 svenskar har nere i farmhalan, hur ofta hander det? Varav 2 ar fran Skane dessutom,
vilken liten varld :)
 
 
 
 
 
 
Puss pa er fran mig och Ruby!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste ungen... Måste va värmen som fått dig att få hjärnsläpp.. För inte är det första gången du bakar väl??? =)
<3 <3 <3
Älskar dig!
Puss puss

2012-12-04 @ 10:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0