Bildbomb

Amen sa javla gott!!! Inte atit lussebullar pa 2 ar, och aven om mjolken inte var fingervarm sa blev dom sjukt bra :)
 
 
 
En liten damm mitt i akern - harligt nar det ar 35 grader varmt ute :)
 
 
 
 
Harlig utsikt - allt detta var gront och fint for 2 manader sen - nu ar allt gult och skordat, men fortfarande himla vackert!
 
 
 
MItt absoluta smultronstalle - man kan bara aka hit med 4-hjuling, och varje gang jag kommer hit springer det en stor kanguru forbi
 
 
Den storsta spindeln jahg nagonsin sett... Jamfor med flugorna som sitter bredvid...
 
 
 
Smultronstalle och 4-hjuling, nasta gang ska jag ta med den riktiga kameran - denna bild ger inte rattvisa i hur vackert det faktiskt ar :)
 
 
 
En helt vanlig solnedgang pa farmen, typ... :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0