Vad är hemma och vad är borta?

Kort uppdatering - jag lever! :) Letar farmjobb som en dåre - det har blivit dags att ta ställning - efter 3 månaders farmjobb kan jag ansöka om ett andraårsvisum. Vilket då såklart innebär att jag kan stanna ett år till. Jag vill INTE lämna Perth, men...vad göra - om farmjobb är det enda sättet att stanna så antar jag att det är värt det... 3 månader på en farm går fort...(?) Att åka hem nu känns inte rätt - Australien känns som hemma och det är lite läskigt samtidigt. Att prata svenska är lika konstigt. 9 månader har gått nu, sedan jag lämnade - är det sjukt eller vad? Nåväl - Bobyjobb ikväll, alldeles strax, sedan blir det en lugn kväll (natt), häng i Kings Park i ett 24-gradigt Perth är vad som står på schemat imorgon - MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0