Bara en liten uppdatering

Ännu en vecka har försvunnit, jag har jobbat och jobbat och jobbat... Kom underfund med att jag brände ca 4000 kr förra veckan (helgen) och det är helt sjukt. Har aldrig gjort av med så mycket pengar på så kort tid, men oj vad det var värt det! Var inte på Bobyjobbet alls förra veckan, så i onsdags när jag kom tillbaka frågade var och varannan var jag hållit hus och att jag var saknad, skönt att höra! Fick fredagen ledig och spenderade den på min första footy match, så sjukt coolt! Det var som i alla amerikanska filmer när dom går och ser en baseball match, fast detta var då footy, en helt fantastisk upplevelse. Jag som inte ens gillar sport, men kanske det var så att alla 40000 i publiken fick igång en :) Åkte sedan upp till Karalee och träffade Jed, Scotty och Cam, men klockan var mycket och efter två drinkar åkte vi hem till mig. Lördagen spenderades med film i soffan, sedan vidare till Bobyjobbet. En ny tjej har börjat, en liten liten ung tös som hade på sig minimala shorts och ett litet tight urringat linne, jisses så fel det blev... Majoriteten av gästerna var äldre och några kom upp till mig och klagade på hennes klädsel men va fan, vad skulle jag göra? Låna henne mina byxor? När hon hade skalat potatis satte hon sig ner på en stol och pillade med mobilen... Way to go! Nåja, vi ska nog lära upp henne :) Idag har det varit en heldag hos Boby, buffé sedan 11.30, vi var helt slut när klockan slog åtta och det var dags att åka hem... Nu är det sängdags, caféjobb imorgon 7.15-17, fi fan vilken lång dag!

Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Mammo

underbara unge va rädd om dig.... Tycker du gör inget annat än o jobbar... Älskar o saknar dig mitt lilla gryn <3

2012-04-29 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0