Bangkok - Khao San Road

Anlände till ett 31 grader varmt Bangkok igårkväll runt 19.30, Calle och Mange överraskade oss på flygplatsen och tillsammans tog vi taxi till Khao San Road. Checkade in på @Home Guest house där M&C redan bodde. Efter en väldigt efterlängtad dusch så gick vi ut och gjorde stan ;) En mycket galen kväll! Blev övertalade att se pingpong show - DET var det sjukaste jag någonsin sett, och jag kommer aldrig mer göra om det, men nu vet jag vad det handlar om iaf ;) Usch! Massa padthai och vårrullar har vi tryckt i oss, jisses, jag är en sucker för Thaimat! :) Idag blev en lugn dag, fortfarande jetlag och man är väldigt ovan vid vädret, 35 graders fuktig värme är inget man har hemma direkt. Alldeles strax ska vi kila iväg och få thaimassage, ska bli underbart efter att ha burit all packning igår. Bifogar en bild på vårt hostel :) So long mina vänner, hälsa Sverige från mig ;)


Kommentarer
Postat av: Dee

Naaw ögona tåras när ja läser av saknad till dig blandat med glädjetårar för din skull..Sando flando saknar dig massor <3

2011-11-29 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0