Vespatur runt ön

Gick upp i någorlunda tid idag, hyrde varsin vespa och körde... Jisses, inte nog med att dom (vi) kör på fel sida av vägen, VILKA JÄVLA VÄGAR thailändarna ligger inne med! Sjukt svårt och läskigt att köra, backe upp och backe ner, massor med hålor och grus och allt skit man kan tänka sig. MEN, jag klarade det! :) Riktig skön känsla att bara köra runt och titta på saker (vägen) ;) Stannade vid Shark Bay och badade med en random hund som visade oss vägen ner till stranden. En riktigt bra dag med andra ord! Nu blir det strax hemfärd för dusch och sen ev. middag med Daniel & en koll på vårt eventuella nya boende :) Adjö för mig!


Kommentarer
Postat av: Dee

Hahaha fan va skönt det låter gumman, verkar som du har det kanon =) All lycka till dig =) Det e du värd =)

2011-12-03 @ 11:00:22
Postat av: Sandra

Tack gumman, du skulle varit här <3

2011-12-03 @ 15:41:12
URL: http://sandravictoria.blogg.se/
Postat av: Mammo

Finaste ungen min! saknaden är enorm men jag säger som diddi du är värd endast det bästa!!! Älskar dig mer än du kan förstå! Puss mitt fina <3

2011-12-04 @ 01:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0