Idag är en SÅN dag...

Jag har hemlängtan. Och jag skäms lite över det, men så är fallet... Det öser ner på Koh Tao, jag vill hem och baka lussekatter och julpynta, lyssna på julmusik och planera årets inköp av julklappar till nära och kära... Idag har jag varit borta i 2 veckor för att vara exakt...nånting gör att det känns som en evighet! Tröttnar ganska fort på samma saker, och Tao är ganska enformigt, lite samma sak varje dag liksom. Sol, massage, mat, strand, sol, massage... Jisses vilket paradis och här har jag mage att sitta och gnälla. Nåja, tror mycket har att göra med (pms) att det snart är jul (var är julkänslan?) och att jag till råga på det är julmysaren nummer 1. En sak är säker - aldrig mera jul på nåt annat ställe än med min familj! (Bli inte ledsen mammo, snart är det jul igen :) Detta får bli ett tråkinlägg helt enkelt, idag är inte min dag bara. Jag har blöta fötter som aldrig torkar på grund av dels regn men också av luftfuktigheten som är ett faktum när det regnar. Fan, man är ju aldrig torr längre, dessutom hade jag inte tackat nej till en stor påse karamellkungenlösgodis... Det blev istället nescafe på en ful restaurang (men dock gratis wifi) :) Skärpning på mig nu, imorgon är en bättre dag! :) Kram till alla därhemma <3


Kommentarer
Postat av: Mammo

men älsklingen min =( i morgon blir det säkert bättre.. bara du får sitt kort så kan ni ju åka vidare där jag förmodar finns mer att se. Du ska va glad här hemma är det busväder med regn o blåst. Dina nyputsade julfinsfina fönster hade redan varit smutsiga o du hade tyckte det va skit... I morgon kommer solen o med den min fina dotters leende.. Älskar dig av hela mitt mammohjärta!!! Puss mitt älskade gryn

Mamma

2011-12-04 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0