Första dagen med fult väder (ca 25 grader varmt, men regn) :D

Hade min första filmkväll på en restaurang igårkväll. Skönt att sitta rakt upp och ner på världens hårdaste trästol i 2 timmar... Jisses vad man saknar små vardagliga saker fort. Skäms nästan, men en liiiiten dos av hemlängtan har jag nog :) Min svarta sköna soffa, en stor skål popcorn och en bra film på TVn...aaah :D Nåja, det går snart över :) Idag vaknade jag vid 9 efter 1 timmes snooze, gick upp och åt den traditionella frukosten: 2 toast med smör&jordgubbssylt, sen vidare en runda till stranden. Fula moln idag på himmeln så jag kokosoljade in mig snabbt som attans och låg på stranden i typ 3 timmar innan ösregnet kom. (Solen tar väldigt bra trots moln ;) Gick upp och satte oss på Lotus och åt soppa. Väldigt god sådan, påminde om mammas höstsoppa <3 Fick rosa ris till, lite halvskumt men jag mår bra än så länge iallafall :) Efter middagen stack vi hem till bungalowen, läste och lyssnade på regnet. Tog en powernap i 2 timmar (det tar hårt på en att ha semester) och just nu sitter vi på Simple Life med varsin cheeseburgare i magen :) Har laddat ner monopol på mobilen så det är vad vi gör på kvällarna innan läggdags numera ;) Orkar inte slösa bort varje kväll på fest och annat skit som finns här på ön, vi kör på sällskapsspel istället haha ;) Imorgon är det Muay Thai match, och vi funderar på att gå och kolla. Får se var dagen tar oss helt enkelt. Ps. Ge mig en stor fet gul fluffig lussebulle! <3


Kommentarer
Postat av: Mammo

Åt du det rosa? =) Mammas höstsoppa...... Snuttan min... Puss mitt <3

2011-12-04 @ 01:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0